ساختار و معماری اطلاعات:

به عنوان یک طراح تعاملی، آرپی همیشه به چگونگی تعامل کاربر با وب سایت شما توجه می کند تا بتواند تجربه ی استفاده از وب سایتی که دارای جذابیت های مهیج بصری و مفیدی است را برای بازدیدکننده سایت ارائه دهد.
بنابراین ما ساختار و معماری اطلاعات را مطالعه و بررسی میکنیم و طراحی مجدد آن را با استفاده از دیدگاه مشتری انجام می دهیم. از دستیابی به اطلاعات گرفته تا تصمیم گیری، هدف ما این است که مشتری را درتمام مسیر کسب و کار دیجیتالی اش به طور موثر و بهینه شده ای همراهی کنیم.
مثلا ما می توانیم از وسط صفحه برای برجسته نمودن موقعیت برندینگ استفاده کنیم. و از قسمت های اطراف آن اطلاعات مورد نیاز مشتری را برای دسترسی سریع قرار دهیم. به جای اینکه هر کدام از این اطلاعات در صفحات جداگانه پخش شوند، تمامی اطلاعات مورد نیاز را در دسترس سریع بازدیدکننده بگذاریم.
این به ساده سازی تصمیم گیری برای مشتریان کمک می کند. از نظر مشتری، برنامه ها و خدمات ارائه شده از اهمیت بالایی برخوردارند، بنابراین جانمایی ها متناسب با آن طراحی می شوند. همچنین اضافه کردن فوتر در پایین صفحه یک روش ساده برای دسترسی آسان کاربر به صفحات مهم دیگر است.
 

ساختار و معماری اطلاعات